GRATIS FRAKT på alle bestillinger. Skip fra Oslo.
Handlevogn 0

Frakt og betaling

 Når blir varen min sendt ut?

Din vare/varer blir sendt ut innen 24 arbeidstimer. Vi vil gjøre vårt aller beste for å behandle forsendelser hvis mulig samme dagen, og garantert neste virkedag. Det eneste tilfellet det kan ta lengre tid er hvis PayPal har merket transaksjonen som mulig svindel. I så fall vil vi kontakte deg umiddelbart for å løse situasjonen.

  Hva koster frakten?  

Fri frakt i Norge.

 Hvor lang tid tar leveringen?

3-6 virkedager*

* Dette er rådet leveringstid levert av transportører. Noen leveranser kan ta lenger tid i sjeldne tilfeller der transportøren opplever forsinkelser som vær. Noen pakker må passere gjennom tollen for å nå sine mål. Vi kan ikke diktere hvor lang tid det tar å behandle innkommende pakker og kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser vedrørende toll prosessen.

 Hvor blir varen min sendt ut fra?

De fleste ordre sendes fra vårt utsendingssenter i Oslo. Hvis vi har lave lagernivåer av enkelte produkter vil vi sende disse ordrene fra vår tilbake opp anlegget i New York. Leveringstiden er fortsatt 3-6 virkedager . Vi gjør dette for å sikre at alle våre norske kunder kan få de produktene de trenger når de trenger dem. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører.

 Kann ich meine Lieferung verfolgen?

Ja, Sie werden eine E-Mail erhalten mit Tracking von unserem Versandzentrum, wenn es  versendet wird.

 Betalingsalternativer

Vi godtar alle kreditt- og debetkort.
PayPal

 Er betalingen sikker?

Ja, vi bruker PayPal som vår kredittkortbearbeider. PayPal beskytter kjøpet ditt med beskyttelse mot svindel og sørger for at all din kredittkort informasjon er beskyttet.

Leveringsregler

På grunn av mange falske påstander, hvis en pakkesporing viser en levering skanning, hvor pakken ikke har blitt forlatt på et depot eller annen pick-up stedet hvor det må manuelt hentet frem, er vi ikke i stand til å utstede pakker eller gi refusjon for pakker hevdet å ikke ha blitt mottatt. Alle pakkesporing viser oppdatere skanner på bestemte punkter i transitt reise og vi er i stand til å finne pakker hvis de leveres til et Postal Depot for pick-up. Hvis dette skjer vil vi gi deg sporingsinformasjon for å gi rom for en vellykket henting av pakken fra angitt sted. Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte medføre.

Hvis pakken sporing viser en "Return to Sender" scan, dette kan være på grunn av feil adresse, eller hvis pakken ble levert til et Levering Office eller postkontoret og ble ikke samlet inn av kunden i tide. Hvis dette skjer, vil du få refundert kjøpesummen minus kostnadene for frakt og returfrakt .